2015年5月30日 星期六

Shopping date

今晚會去國泰城食自助餐,因為個個地方都好偏遠,加上只有旺角有車可以去到,所以我就早左少少出去花墟行下!

真係好鐘意種植物,每當見到植物慢慢的長高,心情會好開心。屋企盤紫蘇葉已經無乜朝氣,所以要買過第二盤種。

今日一出街就收到Biore深層淨化洗面膏試用裝派發,仲要連收到兩份,真係好開心!

去到花墟被盤咖啡苗吸引住,雖然盤苗有少少貴,但係買到自己鐘意的植物貴少少都無妨!咖啡苗$68,係歐洲入口品程,我唔期望可以種到佢生咖啡豆,但佢可以開到綠油油的葉子已經好開心。

去到花店有個職員講解,咁我又擔粗粗咁問下佢點種紫蘇葉,其實我都唔知點解屋企盤紫蘇葉會就快死,職員都話紫蘇葉好粗生,無理由會謝,不過點都好啦,個職員都解釋得好好。紫蘇葉有兩種,分為食用紫蘇葉及觀賞紫蘇葉,今次買了食用紫蘇葉,我唔會拎佢嚟食,只係覺得紫紫綠綠好靚,盤苗都係$8,希望今次會種得佢好d!

花寶已關閉以後都買到日本入口的肥料,唯有用返d平價版肥料......

行過花園街買了把強力風扇仔 $60 (多送一粒叉電),夏天出遊係必須這把超涼風扇。
國泰城外的展覽飛機

沒有留言:

張貼留言