2015年5月9日 星期六

長洲~五行石

今日去左長洲遊玩及飲飲食食!

本來第一站係去張保仔洞,其實張保仔洞我之前行過,上網睇話起張保仔洞旁有條路可以去到五行石,而五行石的風景很美,今日行去張保仔洞時見到個條路,起遠處已經見到五行石,真係好靚!

我地沿指示牌行落去,但係條路好窄,又要攀石、澗水才可以去到!

最後我地走時才發現有一條路更好易行,不用攀口及澗水,就係於快樂之友士多旁的路行上去。五行石行入少少有一個石灘,因為個灘比較偏僻,所以沒有人清潔石灘上的垃圾。

我地起石灘上玩下水,坐下吹吹海風,真係好舒服!

因為朋友唔係咁行得,所以我地行完五行石就回程搵食。

我地坐低左食甜品時,突然風雲變色,好快就下起滂沱大雨,我地都要避雨,等了好耐,食埋晚餐之後兩停下,食飽再四圍行下,行到去一間準備結業的茶葉店買了一些綠茶、胎菊及雪菊就離開這長洲。

今日食左好多野,長洲好多地道小食,而長洲大魚蛋就非常之出名!大大粒真係好好味。

交通:中環搭船往長洲 (普通船$13.2~約1個鐘船、快船$25.8~約半小時船)
遠眺五行石
 多多美食 (金毛雞蛋仔) ~ 大大粒魚蛋$10/2粒,魚蛋爽口彈牙,又會魚味
芝士焗蠔~$35,蠔好細粒,入面放左3隻細蠔,有好多洋蔥及煙肉,但唔夠芝士
芝士焗龍蝦~龍蝦好新鮮,有好多洋蔥及煙肉,但唔夠芝士
 行完五行石去左呢間餐間食甜品,唔記得餐廳個名,我地因為門外的招牌~蜂巢雪糕而來!
但係個蜂巢雪糕什果無得特別,所以我點左菠蘿冰涼粉$28,又大碗又好食。
海龍王海鮮大排檔~點了2人套餐,海鮮好新鮮,一個2人set $298 
於茶葉鋪見到有呢d 好古色的茶杯,即刻影底做個紀念!

沒有留言:

張貼留言