2015年5月30日 星期六

L'oreal Sparkling Visible Color 5.54

自從做完手術之後,白頭髮又多了很多,忍了又忍,終於都夠4個月,又可以染髮,其實我自己唔係咁鐘意染髮,因為染得太頻密會傷害到頭皮,儘管白髮有好多,但都忍到4個月了!

今次係我第10次自己染髮,但總係覺得染得唔係好好,由其事係後面的頭髮係無可能染都均混,雖然自己染髮真係好平,但我總係覺得自己染髮係唔顏色唔會咁出,同埋好雞手鴨腳!

錢係唔慳得!下次都係去髮型屋整,或者係隔住隔住咁啦,因為出去染髮加剪髮都$1000左右,又唔係咁捨得,唯有一次出去染、一次自己染,一年大約都係可以染3~4次,咁樣荷包無咁傷。

今次買左L'oreal Sparkling Visible Color 5.54,其實係何顏色用起我頭上面都係唔出,唯有一堆白髮先至可以見到盒上所講的產色,久而久之我自己覺得買咩顏色都無所謂,只係想每隻色都試下,所以咪又買D 未用過的顏色。

呢個色係偏向黃褐色,都係一個幾好的顏色,我暫時用過咁多盒L'oreal 染髮霜自己覺得P66 / P64隻色係最靚。

沒有留言:

張貼留言