2014年11月24日 星期一

Real Techniques miracle complexion sponge

自從學左化妝之後我就用左即棄的粉卜~乾淨又衞生。

其實一直都只係想化淡妝,甚至係唔搽粉底,但奈何由今年4月開始爆瘡,到近來先至叫做好返少少,所以唔搽粉遮一遮d 暗瘡印!或許好多人或事都係無奈,明明唔想化妝偏偏生到成面都係暗瘡,咁大個人都係第一次起面蛋上生暗瘡,仲要持續了半了,真係救命!!

即棄粉卜雖然好用,但都想試下Real Techniques miracle complexion sponge,出左都大半年,佢個概念係抄Beauty blender,Beauty blender 我都買左但未有時間試,等我遲d試左玥同大家分享。

Real Techniques miracle complexion sponge個size比起Beauty blender 大個少少。

1) 上粉底會令個粉底比較貼,粉卜唔會太食粉,用佢嚟上粉如果大初左都可以御左d力唔會咁傷皮膚。

2) 用個尾尾尖尖的部分可以用起細緻要遮瑕部分

3) cream 狀胭脂:可以用隋圓形的背面上cream 狀胭脂,效果都好好。

Real Techniques 個卜價錢合理算係抵用around $50,我係起iherb.com 訂購的。等我再用耐少少再更新返個卜可以用到幾耐及如何清洗。

Real Techniques miracle complexion sponge<-----如果大家有興趣可以直點連結購買。

沒有留言:

張貼留言