2014年11月22日 星期六

泰拳

泰拳幾年前我已經想學,不過奈於自己的體能問題,所以一拖再拖,早排起團購買了一堂泰拳堂,上完之後真係超鐘意。

今日上堂的地點為於觀塘成業街,個街名好熟,但我又唔係好識得去,所以又係問google map 路的時候,儘管google map 已經可以好準確地顯示個方向,但每次地圖指我行左,我就行了去右,來來回回地我終於都到達了目的地......

因為要搵路,去到拳館遲了接近廿分鐘,但係遲有遲好,換來單對單的訓練。我平時比較少運動,個教練幫我拉筋時都睇得出我好少運動,當佢推我再落去拉筋時痛到我呢~~~

因為我手腳唔協調,熱身時教練話要出左手,我就申右手,搞到個教練教到我有點不耐煩;anyways 經過一輪熱身,我開始熟識點出拳,到打沙包時教練都話我已經開始有進步。

短短的個多小時練到我手震又腳軟,泰拳係一項比較劇烈的運動,出完一身汗之後,個人即時精神左好多。走個時發現出拳打沙包時太用力連指甲都斷埋......等我仲唸住留返長D指甲可以做gel 甲,今次又慳返!

呢間拳館~Kpower Fitness好乾淨,地點好近觀塘地鐵站B出口,而且拳館主張少班教學,通常以2-8人一堂為主,所以可以控制到學員所學到的知識!

今次我係團購去學$98/堂,上完堂即時報名$150/堂,如果沒有任何的休息學費係$200/堂。呢間拳館係比較貴,但勝在地方乾淨,地點就腳!

個教練有唔會好hard selll,所以我自己都幾鐘意,我自己係一個試完如果鐘意係會買個product / service,所以我今次報左名再上堂,嚟緊我每星期都會去學泰拳!



沒有留言:

張貼留言