2014年11月2日 星期日

尋找花盤

上星期買了一盤紫掌,其實紫掌係可以水種或泥種,個人認為泥種可以為植物提供更多的養份,所以我都係繼續選擇用泥種。

但係問題就係嚟啦,話說我又怕起花墟買返的植物,因為每次都日有D 小動物附送,所以上星期已經急不及待,將買回來的泥全部清理乾淨!但係笨手笨腳的我起公司拎左一個細了一寸的花盤返屋企,而屋企又無咁大個花盆;買回來時個個膠盤又爛爛地,咁我唯有夾更將盤紫掌塞入去個細盤度!

不過清埋晒D舊泥後,真係好難再倒返D 泥入去種,個感覺係唔可以套用種紫羅蘭的方法去種,加上盤紫掌拎左返公司之後,佢D 葉乾到枯左,都唔知係唔係我呢個摧花殺手搞成佢咁......

有見及此我都唔知買唔買返一個大少少的花盤好,但係我有信心只要用心去種一定可以種到佢好健壯!

今日去試姊妹裙時順便可以去行埋花墟,成個花墟都係繽紛,繽紛每間鋪都未不同的產品,我每次都係去有微型生態缸個間鋪睇,實在係太想帶呢個缸返屋企,呢個缸可以滿足到我三個願望:
1) 可以種植物
2) 可以養漁仔
3) 可以觀賞
雖然,暫時沒有多餘的空間去種,所以影低張相望梅止渴先,我相信我好快可以帶佢返屋企,只要執一執屋,我一定可以帶你返屋企。

不知由何時與種物結下不解緣,希望將來我溫暖的家可以比我種到很多不同品種的植物!

依家去行花墟真的很有時代感,好多新店的裝修都係靚,每一盤盤栽都包裝得好精美,每星期去到花墟所買的植物都有所不同,植物都有季節所以多D 去花墟睇到不同的植物真係好開心。

去花墟的目的係買花盤所以我主力都係去揀花盤,本來係想買個儲水式的花盤,因可以儲水個花盤變得好高,如果用左佢會令到本來好高的紫掌變得更高,都係放棄儲水式。

之後見到我今日買左呢個感覺比較高貴的紫色花盤,但係佢都幾貴$98,印象中一個花盤只值$30-$40,初時唔係好寫得買,因為呢個花盤比起普通花盤貴一陪,但當我細心的再睇,佢係德國造,拎上手個花盤陶瓷係同普通個D 係唔同,呢個係比較輕,而上色係一絲不苟。最後,我係決定買呢個,起我揀緊買咩色的時候,我不時拎住呢個紫色花盤,但個花盤的形狀實在係太奇怪,所以又要再三考慮,起我揀嚟揀去之際,有位年長的女仕同我講呢個紫色靚呀,我呢個星期前買左呢隻色的呢個款,返到屋企覺得好靚,之後連續幾星期都嚟想再買多一個,但可惜已經再無返貨!就係呢位太太咁講我即刻拎住我個花盤去比錢!其實我第一眼的已經睇中呢隻色,人就係咁好多時都會三心兩意,有得揀總會想左揀右揀......

微型生態缸


感覺好高貴的花盤~防水的

沒有留言:

張貼留言