2013年11月1日 星期五

Too Cool For School Pumpkin Sleeping Pack

呢個世界係無醜樣的女人只會得懶的女人,而係就係個D 介乎起中間的人,我唔靚,但又唔係好想日日都好勤力咁護膚人妝。

加上天氣開始越嚟越乾燥,懶筋又發作,mask 唔可以唔敷,但係又唔係咁想成日起度等,所以我呢個懶人就走左去買個sleeping mask,sleeping mask真係好岩我呢d 懶人用!

其實我係想買隻好少少的sleeping mask,點知我平時買護膚品間鋪介紹左呢隻平靚正的韓國牌子Too Cool For School Pumpkin Sleeping Pack比我。佢話呢隻真係好好用,又平只係$85就有100ml,其實大家都知我乜都會買嚟試,所以我都唔係好介意。

Too Cool For School Pumpkin Sleeping Pack 含有南瓜醱酵萃取物,能高效保濕肌膚,蘊含維他命A&β-胡蘿蔔素等養份,為肌膚提供所需營養,增加肌膚彈力,加強血液循環,從而改善膚色不均,配合木瓜蛋白醱酵,可去除角質層,令肌膚重拾光滑彈性,而且睡醒後更幼滑細緻

就係見到個packing 覺得個mask 好兒戲,因為好卡通化,自己覺得好雞,但係第一次用又覺得唔差,因為搽左上面之後好快就會吸收晒,佢又完全唔笠,搽住瞓覺都唔會怕整污jo 將床。瞓醒起身個塊好滑,唔會有好多面油,面色比較白淨,但我最注重的保濕真係好麻麻,敷完佢一晚之後再上妝個妝都係浮妝,平平地都廉價保養品都可以接受的。


沒有留言:

張貼留言