2013年11月15日 星期五

Revlon Colorstay Aqua Mineral Makeup

今次試用左上次上化妝堂時miss 介紹的碎粉,唔知係咪轉左,我搵唔到miss 上次講個個3號色,所以自己揀左light medium呢個色。好在都叫做岩我的膚色無揀錯。

miss 講到呢個碎粉好幼滑,我唔否認,就咁用眼睇都可以見到佢個幼滑到超超超幼細的粉抹。

不過我自己第一之用呢個碎粉時真係超唔適應,因為呢個碎粉接觸皮膚後會自動變為水份,我初時仲以為係我支碎粉掃唔知點解濕左,等我仲走去拎過第二支掃出嚟,點知一上面又係濕。之後再上網睇完來係個碎粉其中一個成份會係咁。

儘管個碎粉係幾幼滑我自己真係唔鐘意呢個感覺,因為要掃好多、好多、好多的碎粉都唔會覺得夠,唔好睇佢$148好似好平咁,其實佢只係得9.9g,再將個份量化大返做一盒正常碎粉的份量,佢一d 都唔係平囉!

不過我自己就幾欣賞佢隨盒附送的碎粉掃,仲一支好細支的伸縮,用完可以放返入個蓋個頂部。





沒有留言:

張貼留言