2013年11月9日 星期六

第三次練習

今日係我第三次練習,上次練跑到時下載左一個app 計時間及速度,但個app完全唔work。

所以我上網搵到 runtastic 呢個app 所以下載左嚟用。

為免好似上次咁跑完之後個app 無反應所以我跑到去尖沙咀時就望下自己跑左幾遠,天呀!只係見到跑左卅分鐘,但公里依然係0!!

跑左半個鐘都係0好唔開心,於是停下來研究點解,原來係我無開到gps,所以計唔到跑左幾多公里,開返之後公里個數開始有少少反應,但係只係得0.1,時間就繼續跳動,所以我唔理咁多繼續跑。就係因為唔記得開gps 所以計出嚟公里就唔準確。

今日天氣好好,我經尖沙咀星光大道跑左去海港城為的只係想睇海港城的聖誕佈置,去到只係起出面影完相就繼續跑。

完來跑個半鐘係可以消耗576個卡路里,就係咁又可以大吃一餐。

沒有留言:

張貼留言