2013年11月2日 星期六

首次試跑

22/10 係渣打半碼接受報名的日子,其實好多年前已經想報名跑10km,但礙於之前比人反對,所以我咁多年都係得個唸字!
 
由今年開始我可以做返一d自己想做的事情,所以我決定左今年一定要報名,一向都喜歡挑戰自己極限及愛冒險的我,唸都無唸就決定左報半馬!!!當時只係唸有對腳一定可以跑畢整個路程。
 
之前有朋友話比我知,佢有一年報馬拉松個網死左,根據個web的指示佢過左一陣先至再上去報名,點知個年佢就報唔到名。收到呢個分享之後,我決定左報名個日就早少少起身準備,真係平時返工都無咁早,我六點九就起身,七點準時上網報名,點知個web 一開始接受報名已經死左,我個時好心急,但係我知道急都無用,隻手係咁起度禁refresh,禁左廿分鐘都無反應。當時我知道自己發晒癲係咁禁refresh 都無用,我唯有即時祈禱交托比天父,如果主係容許我參加的話求主開路 / 成就,但如果主認為我體能唔適合參加求主讓我有一個平安的心報唔到就報唔到。
 
祈禱完之後我按refresh 的步伐開始減慢,突然聖靈提醒我,唔係禁refresh,試下重新輸入個網址,感謝主我終於都入到去個web-site 仲已經排緊隊準備報名,大約排左100位,要等約五分鐘,但係我自己都唔相信我已經成功報左名,仲打電話問朋友係咪已經ok...
 
當我報完名之後同朋友講我今年會參加半馬,大家不約而同都係驚訝,認為我係無可能會跑到、太勇、等坐車送走......好多好多的負面聲音。
 
上個星期日我終於都買晒所有的跑步用品,本來唸住由今個星期一每晚放工之後開始練習,但係爸爸話夜晚條街無乜人有D危險,佢話不如星期六、日先至練啦反正距離比賽日仲有5個月,每個星期練都應該夠。
 
爸爸今日約左我同佢一齊去跑,佢話幫我搵左一條好好跑又有風景睇的路線,所以我今朝一早就起左身,同佢一齊行左去尖沙咀。平時真係無乜可能起放假的日子可以咁早起身,但係我感恩,因為我知係主為我預備,平時我自然瞓醒都已經係下午,聖經話我地係白晝之子,我終於都可以朝早起身而唔係下午,感謝主的改變我的生命!
 
你們都是光明之子、都是白晝之子、我們不是屬黑夜的、也不是屬幽暗的.所以我們不要睡覺、像別人一樣、總要儆醒謹守。因為睡了的人是在夜間睡.醉了的人是在夜間醉.但我們既然屬乎白晝、就應當謹守、把信和愛當作護心鏡遮胸.把得救的盼望當作頭盔戴上。(帖前5:5-9)

再者、你們曉得現今就是該趁早睡醒的時候、因為我們得救、現今比初信的時候更近了。黑夜已深、白晝將近.我們就當脫去暗昧的行為、帶上光明的兵器。行事為人要端正、好像行在白晝.不可荒宴醉酒.不可好色邪蕩.不可爭競嫉妒。總要披戴主耶穌基督、不要為肉體安排、去放縱私慾。(羅14:11-14)
 
平時起街見到好多人跑步,所以令我更加相信有對腳就可以跑到,最多只係會慢少少,唔會完成唔到的我......當我開始跑的時候真係晴天霹靂......
 
今日掛一號風球所以天色陰暗,7:40am 出門口行到去尖沙咀已經8:10am,平時都好少同屋企人傾計,今日因為要一齊去跑步本來一出門口已經塞住左對耳,但係爸爸都不斷起度同我講野,想唔回應佢都唔得。因為呢個活動多了相處的時間。
 
跑步開始的地方係一條斜路,跑左一陣已經要行 (因為無氣),行幾步再跑,平時唔係好出汗的我汗已經滴下....終於都跑完條斜路,個刻辛苦到呢!!!
 
繼續我的跑途,實在係太辛苦,我終於明白唔係有對腳就可以跑到,當時知道能力有限所以祈禱希望主比力量我等我可以跑到9:00am。
 
祈完禱繼續跑下行下咁,時間好難過,跑到我想放棄,邪惡的意念又出嚟,反正都係比人地睇死跑唔到,放棄一了百了!我望住個天聖靈提醒我,係我自己高估左自己的能力--->自大,平時完全唔會做運動,過往連10km 都未跑過,一報就已經報左半馬,我即刻認罪,求主比力量我堅持到9:00am。
 
過左一陣見到一幅好美麗的景色,天色好陰暗但起厚厚的雲層比我見到一線的署光,個刻我放棄的念頭即時打消,既然天父為我開路比我有機會可以做一d 自己想做的事情為甚麼要放棄呢?!個刻我明白放棄只係撒旦的計謀....
 
再過多一陣見到有一隻鷹起海上空飛,我跑住望住隻鷹,我唸起馬太福音的經文,天上的飛鳥神都看顧更何況係我呢!
 
所以我告訴你們、不要為生命憂慮、喫甚麼、喝甚麼.為身體憂慮穿甚麼.生命不勝於飲食麼、身體不勝於衣裳麼。你們看那天上的飛鳥、也不種、也不收、也不積蓄在倉裏、你們的天父尚且養活他.你們不比飛鳥貴重得多麼。(太6:25-26)
 
時間"疑似"過得好快,我聽住收音機跑,當我聽到收音機播新聞時,心裏百般的喜樂,夠鐘收工,拎部電話出嚟唸住起fb 打完咭就走,見到個時間再一次晴天霹靂,吓只係8:30am仲未夠鐘,唯有堅持行又好跑又好我都係要堅持到9:00am,因為跑得太慢爸爸成日都要跑返轉頭睇下我去左邊,因為我知佢唔鐘意跑呢條路,所以我叫左佢自己跑返佢的路線,又唔駛成日返轉頭搵我,我又可以行下跑下...
 
終於都到過左9:00am抬頭望向天好美麗的畫面,神撥開了雲霧,我見到的再唔係一線署光而係一個太陽!神不單比力量堅持到9:00am,仲比我感受到無論任何竟況只要禱告主必垂聽。
 
之後再慢慢跑返屋企,返到屋企都9:45am,足足玩左兩個鐘。即刻去食一個超級豐富的早餐~滿足!!!

祈禱
親愛的天父上帝我多謝你、讚美你,主你比我朝早起來有生命氣息、身體可以行動、可以活著有衣、有食都係神恩典,我唔係好富有或者好健康,但都要數算神的恩典,求你使我地在睡夢中醒過來,行在上帝美好旨意裏面,叫我們一生一世歡呼、喜樂,因為我們知道我要行主的道,預備迎接榮耀君王的降臨,求聖靈在我心中做工,求你旨示我當行的路!amen!
 

沒有留言:

張貼留言