2013年8月3日 星期六

G6 消腩丸

早幾年睇報紙見到有斷新聞講香港人工作壓力大,導致有排便困難,最嚴重的情況係有一個病者連續一個月都沒有排便,因為這個原因肚腩大到不得了,最後因為長時間未能排便而導致條腸爛左!!!

自從我睇左呢個報導之後我自己都開始意識到自己都有排便困難呢個問題,我自己本身係兩日一次,我就呢個問題都尋求過家庭醫生的意見,醫生話由細到大都係咁係正常,只係我平時條腸移動得比較慢。

日子耐了我發現我排便的次數越來越少,基本上每星期只有一次,因為宿便的問題的肚腩越來越大,成日有入無出呢個感覺真係好唔掂,因為個肚塞滿好多廢物令到個肚有一重逼爆的感覺!

講返我自己的飲食習慣,我平時都都係多菜少肉,有時更會以沙律代替正餐,我吸收的纖維應該係好足夠,只可惜我條腸實在係太懶加一D 無形的壓力令到我排便的情況每況越下......

我已經大大話話試過好多方法去解決呢個問題,但係每次試到有效個D 方法都只係可以KEEP 到頭個一個月,之後就唔得啦....

講下我試過咩方法先:
1. 西梅汁---對我來講完全無效
2. 西海---每次食七粒,又係完全無效
3. 蜜糖+肉桂粉 (布緯療法)---頭個一個月係好有效,之後可能係條腸適應左,所以效力開始遞減,現在已經係唔Work
4. 火龍果---都係頭個一個月有效,之前效果下降,而個將食量由每日一個改為每日兩個,將個效果拉長了一段時間

最後有個同事同我講話佢食開G5 消腩丸,佢話G5 消腩丸係可以幫助排便,我一聽到即係就想試下夠竟係咪真係得,於是就走左去萬寧買,我買的時候已經出到第6代,我今次買的係G6 消腩丸話到個效果係更加好,價錢都幾貴 $299,跟足指示份量食,一盒只可以食到15日。

我依足盒上的份量食用,不過有時食完飯先至記起未食,所以會食飽飯之前食,第一日食時候同事已經將佢的經驗分享左比我,佢叫佢平時都無依足盒上的份量去食,但都可以做到好滿意的排毒效果,佢話第一日食已經有即時有反應,個肚係會扭住痛之後就會即刻去排毒,而呢個過程係忍唔到。

可能係我條腸實在係太塞,所以我係食左第四日先至有反應,第五日又靜止左,我依加要繼續食埋淨底個d 睇下仲有無效先,遲d 再同大家分享個效果!



沒有留言:

張貼留言