2013年8月31日 星期六

新 Blog 開張!

一直我都係用開Yahoo Blog,自己對Google Blog 真係唔熟悉,所以從來都無唸住用呢個Blog。

誰不知今日一上Yahoo Blog見到一個重要的公告,就係Yahoo Blog要關閉,個刻的心情真係十分震驚,亦都十分之唔捨得,因為我寫了Yahoo Blog都已經有6年,好唔捨得咁多年的回憶,雖然話就話可以搬Blog,但係都唔知會搬成點!

希望我所有的回憶都能順順利利搬到過嚟啦!大過Google & Yahoo 係兩家唔同的公司,真係好怕咁搬家發會唔見左好多野......不過我又有得揀咩?

我對Google Blog 真係毫無頭緒,希望可以搵到點樣開返D分類!

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 仍然模索中,之前有d function yahoo 有例如有d blog 可以set private,起呢度搵極都搵唔到...
      好煩呀!

      刪除