2013年8月16日 星期五

CHEN YU eye Contour Gel

早兩日起身突然見到左眼生左粒油茲粒,我都唔知點解,但係見到之後覺得好唔開心,係咁上網搵有D咩方法可以整走去。

當然啦生左出嚟真係好難先至可以令佢消失,唯一的方法都係做laser,所以我都決定當有一日我生多左幾粒之後再去搵個醫生同我K.O. 佢!

現在唯一可以做的就係搽CHEN YU水溶蛋白除油粒眼部啫喱!個sales 話呢個眼霜都有好耐的歷史,去油茲粒係去出名,所以我快快咁買左佢返屋企試用!希望有所幫助。

眼霜$430/15ml




 

2 則留言:

  1. 邊度仲可以買到呢個牌子呀?我都想買番佢支防敏感toner,thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思咁遲覆你,因為唔係好熟習用呢個BLOG,我起旺角銀成一樓有間買護膚品叫VIVID BEAUTY WORLD,你可以去睇下!

      刪除