2013年8月4日 星期日

單車一日遊

上個月已經約好左今日去踩單車,可惜之前幾日天公唔造美,日日都係咁落雨所以我地都唔知今日去唔去踩單車好!

最後我地都係決定左照去,無論落雨與否,我地都會如常出發,如果落雨唯有淋住雨照踩,我地係帶定左衫,如果真係咁不幸踩踩下落雨唯有完成行程之後就去換衫。

到出發當天,天氣異常的好,天朗氣清,烈日當空。我地約十一點出發,完成整個單車行程由大圍踩去馬鞍山終點站係大尾督!還車都已經4:30,真係估唔到我自己的體能係可以咁好,雖然真係覺得有D 辛苦,但係過程好開心加上可以做到咁長時間的運動,真係好開心!

租單車$70踩足5個鐘加上又有足夠的運動量,真係好滿足,當我地踩到去大尾督水霸的時候,見到有人起到放風箏,初時我地當到呼呼聲以為係電動的風箏,到接近源頭先至發現,原來係人手放風箏,呢度係兩條風箏,但放風箏者的技術高超,竟然用手都可以令到兩隻唔同的風箏可以平排於空中飛翔!

還完單車搭返巴士去大埔市中心,再食左個簡簡單單的下午茶,我就食左一個好清新的長腳蟹沙律,呢個沙律的份量實在係太細,唔係好夠飽!

沒有留言:

張貼留言