2012年9月30日 星期日

明華餅家~公仔餅

自從我第一次食過公仔餅後,每年中秋我都想再買嚟食,公仔餅就係用月餅皮材料造,但係沒有任何的餡料,我自己都幾鐘意,尋日放工行左去旺角明華餅家買,見到佢有細size$10/3個,同時亦見到有款大隻少少大隻d食得開心d,所以我買左大size,大size $6/個,我買左兩個,聞落真係好香,好想即刻食左去,可惜岩岩食完晚餐真係食唔落。

今朝一起身第一件事就係試下佢好唔好食,咬了一口有點兒失望,焗得太乾無左個種鬆軟的口感,對比起奇趣餅家的公仔餅,我都係比較喜歡奇趣餅家出品的飽點。可惜的是奇趣餅家比較早關門,所以我成日都去唔到佢個到買包。

最後,祝大家月餅節快樂!

沒有留言:

張貼留言