2012年9月15日 星期六

大尾督半天遊

已經幾個月無出過街玩,每日都係返工、返工&返工,生活真的乏味,返工咁辛苦只係可以賺得微薄的工資,又時真係唔明比我賺到錢又點,生命的意義都唔知係乜,每日只有返工時間,完全沒有放工的時間,唉!為乜呢

今日我當然唔會返工啦!無理由生日都同佢做呀嘛,如果我今日返工我都覺得自己有病囉!仲以為今日係去大尾督踏單車,由於時間配合唔到,入到去大埔已經差唔多六點,今日天氣唔係咁好,如果唔係呢個時間應該可以開始睇埋日落,因為太夜入到去,可以做的只係划船,好可惜問第一間租船的店鋪由於已經過左租船時間,所以無得租,初時都好失望,入到去大尾督乜都做唔到。於是佢又再走去間第二間,好在第二間仲有得租,但就限時要七點前還船。租船費用唔係好貴,一個鐘只係$30,原來撐船都幾辛苦,好在唔係我划,如果唔係一定會整到隻手痛晒。

划到出海感覺好舒服,秋風送爽,如果可以睇埋日落你話幾好呢!


划完船去左燒野食,我地駕車去呢度,起個地點SET 個地址SET 得唔好,差D就返唔到轉頭,好在最後都可以轉到頭,話咁快又去到目的地。

今年生日唔係食D 乜野好豐富的晚餐,但我無乜所謂只要過得開心就得啦!

呢個燒烤場仲有兒時成日玩的煙花,我望左好耐好想好想回到過去,但係咁大個人仲拎住呢D煙花真係好似唔知點咁,好在最後佢都買左比我玩,一盒都只係$30,仲可以滿足到我兒時的回憶,今個生日真係過到好開心!

沒有留言:

張貼留言