2012年9月3日 星期一

Birthday gift for myself

每年都會為自己準備一份生日禮物,今年我決定了買一個袋比自己,近來LV, GUCCI 呢D 品牌,太普遍所以我已經唔考慮,本來係唸住買買miu miu / prada,但今日無意間經過sogo 入面間 coach見到呢個袋 (Coach Madison Leather Lindsey Satchel   style:18641) 好靚,於是就被呢個袋吸引左我入去,其實我從來都無睇過這個品牌的袋,今次亦都係我第一次行入去睇野。我初時都以為這個品牌同miu miu, prada, LV 都係一D 好貴的奢侈品,手袋動輙都要過萬。點知我一聽到個sales 講個價錢,我毫不猶疑就決定買這個袋作為我今年的生日禮物!

因為呢個袋一d 都唔貴,只係$5,450。而睇埋coach 其他款價錢都比較合理。這個袋有幾隻色我初時都決定唔到買咩顏色,但係試上身,我總係覺得這個灰白色比較襯我。個sales 話這個色剩餘的貨量比較少,比佢哄得幾哄我就揀了這個顏色,其實都有少少後悔,因為這個顏色比較容易整污jo。雖然個袋係皮但係都好容易污jo,我真係唔識得打理,不過算啦既然係自己鐘意的顏色,咁就唔好唸咁多啦!只要自己開心就得啦!



COACH 個防塵袋係一個好大的索繩袋
保養咭:個袋保用一年

沒有留言:

張貼留言