2012年6月18日 星期一

Samsung Galaxy S III

今日終於都考完試,考完試的活動真係多羅羅,首先,要去剪頭髮,跟住就係去買埋之前訂左個部S III,剪完頭髮之後已經好夜,但係3仲未關門於是就去買埋佢返屋企,對上一部電話HTC Desire 不經不覺間已經用左2年多,其實部電話仲未壞,不過我跌過佢落地下四、五次,大家都知我係一個完美主義者,我又點能夠忍受刮花左呢?

之前3有promotion 比舊客戶,我今次部機比起市價仲要平$4,480,加$798月費回贈,有於時間夾得太好,我新申請的信用咭亦都到加,買左部電話之後有$300現贈,tarde-in 左部舊電話$750,加加埋埋,其實我部機都唔係比左好多錢出嚟買。

買完部機都已經差唔多十一點半,咁夜都唔知可以去邊度買到個機殼,好在回家途中見到一間買電話殼的店,因為部機太新,所以無乜款可以選擇,個殼$148,磨砂保護貼$80,實在係太心急,其實係買貴左呢兩樣野囉!

沒有留言:

張貼留言