2012年6月2日 星期六

衰多手

因為公司裝修今日公司停電直至下午二時後,所以今日無人返公司做野,得自己一個工作心情特別的輕鬆,我做做下野攰攰地就會搞下我D盤裁,呢盤S286+之前 (10/02/2012) 切左個中心位出來比左phoebe 之後,過左幾個月佢就生左好多芽出來,我見舊個幾塊葉都好老,於是都唸住摵左去啦。

首先,搣第一塊的時候好順利,可能係塊葉都好老,一啪咁就甩左,當然一不離二,搣得第一塊咁開心當然係想將餘下的老葉都拔掉啦!好等嫩芽有足夠的養份,誰不知搣第二塊時感覺不妙,好像連嫩芽都拔埋出來,心唸死啦,仲繼唔繼續落去好呢?最後,狠心的我當然手起刀落咁拔埋佢出嚟啦!

拔左出嚟之後再細心研究一下,原來嫩芽係依附著老葉生長,而這個新生命好不幸地佢自己並沒有長出根來,所以我再唔能夠將佢同老葉分開,唯有即時拎個花盤加埋泥出來種住佢先啦,這樣的情況都係第一次,希望這小小的生命得以延續,星期一返公司再睇下佢點先。

沒有留言:

張貼留言