2012年6月27日 星期三

投訴的士司機

今日真係好嬲,我真係忍無可忍,每晚都十一、二點先至放工,仲要成日比司機拒載,其實D 的士司機咁鐘意揀客不如唔好駕的士啦!無謂阻住個社會經濟啦!我返到屋企即刻上網搵下投訴的士司機的途徑!

原來係好簡單只要於運輸署的網頁內便可以找到,填寫的士投訴表格便可!只要填寫事發時間、地點、的士車牌、的士姓名、事發經過就已經可以。不過始終都係第一次投訴,所以經驗唔夠,我無抄個司機的姓名,一次再有同類事件我一定會抄低!

填完成份表格後,我沒有收到電郵回覆會處理我的投訴,因為個的士司機實在係太可惡,我決定明天會再打電話去運輸署投訴佢,為我自己今日遭受的不平等待遇討回一個公度。

今日於中環干諾道中15-18號大昌大廈地下 (吉野家門外)截了的士KJXXXX,上車時同司機講行西隧去返家,司機想了一會兒回答我,你落車多等一會就會有九龍的士。
我問他是否唔識路,當時司機答唔識路,咁我已經話我可以帶路,跟住佢又話部車壞壞地唔方便去咁遠叫我落車,我依然堅持要司機送我到達目的地。司機等了很久亦唔願意開車,再過多一會司機慢慢開動的士全程行車以極慢的速度行駛(全程不超過40公里)
當中我使用電話忘了告訴司機要於轉彎 (但我覺得司機是故意的,作為一個專業的司機,經過專業的路試考核,很難相信完全唔識路),之後我再帶司機出了旺角,再由旺角旺角才可以到達目的地。
平時我只須要用15分鐘已經可以由中環回到目的地,但今日司機用了雙倍的時間行走同一段路程。
作為一個乘客,每天被拒載已經覺得好討厭,每次司機都會想出層出不窮的方法去玩弄乘客實在令到的士業蒙羞!

沒有留言:

張貼留言