2012年4月23日 星期一

Melvita-Moisturizing Care

近呢幾個月真係超忙,每日都已經無乜私人時間,今日起lunch time 時去左行IFC,路過Melvita其實一直都好想試這個品牌的護膚品,所以就行左入去睇下,其實我都唔知自己想買乜,我個target 都係偏向想買玫塊類的產品,因為我一向都知玫塊主要功效係保濕,今日個ba 話比我知原來玫瑰唔係好適合我的皮膚,因為我皮膚係乾到唔會出油,仲有少少暗瘡,所以佢介紹左以下的Moisturizing Care比我,試左起手,雖然佢個油,但搽上手係好快吸收晒又唔笠,氣味都唔錯,所以唸都無唸就買左,起香港買一定會貴少少,但又時都唔係樣樣野都可以計得咁清楚,反正都買左,所以都唔理得咁多啦!Moisturizing Care $360/30ml。

返到屋企再睇下個包裝盒才驚覺,原來這個產品亦快將到期,所以我又要急急咁快些用晒去。

我自己皮膚係超級乾,所以這類油狀的產品非常之適合我,加上這個產品不油不笠,用佢嚟打底真係好好用。
 

沒有留言:

張貼留言