2012年4月6日 星期五

羅漢果茶

今日係復活節假期的第一天,真的不幸今日又要OT,已經連續由星期一至星期日咁返工個半月啦!返埋今日可以真正的得到一個短暫的休息,因為SAP 即將上場,亦即以未著公司的龍爭虎鬥亦即將開始!

好開心呀今次係第一次煲野比豬仔飲,煲左羅漢果茶,原來豬仔唔係咁鐘意太甜,下次要放多少少水落去煲,等豬仔飲得開心D。

其實我都唔知豬仔係咪真係鐘意我咁做,當豬仔知道我拎左一樽羅漢果茶之後,佢whatapp 話同我食飯,順免拎埋,好可惜今日都唔知要做到幾多點,等我仲以為佢已經起公司做緊野等我,當我一完成手上的工作就行過去搵佢,我行到過去金鐘之後佢打比我話因為我唔同佢食lunch所以佢仲起屋企,呵呵!無所謂啦,咁多年來都係咁,次次都係我等佢家啦,豬仔問我食左飯未,佢同我去食少少野佢先至返公司做野,我地一齊去左食元氣。好開心呀!可以見到豬仔就會好開心,可以見到佢個心會好甜,唔知點解,見到佢笑我都會開心...

沒有留言:

張貼留言