2012年4月8日 星期日

Dead Sea Premier Aromatic Mineral Treatment

買左這瓶Dead Sea Premier Aromatic Mineral Treatment返嚟都有幾個月,又係時候開左去用,唔知又幾時開始我所用的身體磨砂轉左做鹽,Dead Sea Premier 的產品有幾好用真係唔須要多講,我記得我第一次試這個產品時係好無聊咁起街等緊朋友,Dead Sea Premier 的sales 好多時都係拎住呢瓶浴鹽四圍兜搭人地去試,唔駛錢試又可以hea 住等朋友,所以我又去玩埋一份,這個鹽比我的感覺好特別,佢本身係好乾,拎上手係可以一粒一粒鹽咁分開,完全唔覺得佢係有任何的香薰油成份,但當按摩完久後再過水,就會發覺身上有一陣油,感覺唔會好heavy,完全唔覺得笠及油,沖乾淨水之後就會感覺到皮膚好滑。

因為這個浴鹽質地好乾身,所以放在身上按摩時好容易就會全部掉在地上,而鹽粒亦必快溶解,因為鹽的粒子好細,大力按摩都唔會覺得痛,可以係鹽粒溶得比較快的關係。

沒有留言:

張貼留言