2012年2月25日 星期六

大快活~糯米雞

一直都好鐘意食大快活的糯米雞,奈何這款受歡迎的食物通常於9點半前已經售罄,我這個下午人,每每起身已經是午餐甚至乎是下午茶時段。每個星期我都同自己講我要早點身起身去食糯米雞,我每個星期都較好了鬧鐘,但係每次個鬧鐘一響我就拍熄佢,真係瞓覺比起食更加重要,如是者這個為糯米雞而掙扎的階段足足維持了9個月多,今日終於都可以一嚐這個美味的大快活~糯米雞餐,百物騰貴,今日食這個糯米雞餐已經要$23,印象中對上一次食都不過$20,請問我的人工何時才可以追得上通賬呢?

其實以我這個下午人來講,真係講都唔信我係為左隻糯米雞而起床啦!無錯,今天是有一件好委屈的事情要做,為何係委屈?鬼咩,咪係返工囉,其實真係萬般不願意,我已經連續一個月每晚9:40pm放工,我真係好攰、好攰,為的只是盡上工作上的一點負責,今朝早7點幾起身,梳洗完之後就去品嚐一隻美味的糯米雞先至再返工,食飽飽返到公司都係仲9點幾,唉!放工時...................天黑黑又差不多10點,足足工作了12小時,回顧這個月原來我每日工作13個鐘,天呀!幾時至有最低工時

話時話,時下的八十後的思想真是令人費解,話晒我自己都係一個八十後,但我想我真的與她們脫節,今時今日的人個個對工作都不負責任,個個都抱怨工作上沒有進升的空間,試問一個員工只是想每天不用勞碌就可以有糧出,這個世界並沒有不勞而獲,亦唔會有便費午餐。但我對這批怪異的八十後報以一個怪異的目光,個個都不負責任,自己做唔晒的工作又期望別人會執手尾,或者係我太out 啦,我唸我都要調節一下迎合返這班人,如果唔係我咪會變得標奇立異囉

由上年12月開始,我已經有一個同事直接under 我幫我入機,這個同事初時的表現都幾好幾盡責,自從佢的工作堆積了一個星期都未有做完,因為公司有規定必須於兩日內完成手上的工作,於是我好心同佢講,做唔晒一係就ot,如果唔想平日ot 可以星期六 / 日返工,我相信這只是工作上最低的要求,其實出得佢份糧,係咪應該盡責少少呢,我明白你之前份工係做開AA,但無人迫你入嚟做家,亦都無人要你down grade 做clerk,所有野都係你自己的一個選擇,可能你覺覺得自己做開AA, 今日你入到嚟要你入單做T/T對你來講係大才小用,但係請你明白,每個職位都有不同的工種,我地公司只會安排這些卑微的工作給clerk做,你做唔晒係咪好應該自己想辦法呢?

我只係同佢講完ot 或者星期六 / 日返工過了幾天她就辭職唔做,而佢同HR 講離職的原因係唔想星期六 / 日返工,其實我地唔係拎枝搶去逼你要返,做唔晒先至要返咁又有咩問題呢,返工係辛苦家啦,你估我想返工咩?而這個同事辭職的理由,亦都傳遍整個公司成為了一個笑話,其他department 都走過嚟問我亞姐係咪有人唔做,而唔做個理由係咪真係要星期六 / 日返工。其他department都問唔做個同事其實又無返過星期六 / 日,其實佢真係無返過囉,所以其實部門都覺得時下的年青人好奇怪。

由佢遞信個人開始,佢將所有的voucher 全部都入錯要我執手尾,唔做咪唔做囉,係咪可以咁不負責任呢?將自己應該做都求求其其咁做錯晒就算,咁不如唔好做!我真係好想同你講你起通知期入面係有糧出家,希望你明白亦都對自己所做的工作負上一點點的責任罷!

就係佢害到我今日要返工,因為要埋數,我尋日就問個個女仔拎返d 單,今日返到去一口氣就入左一百張單,仲要check 埋其他同事入的voucher,我真係好唔明,今日返工乜唔駛盡責?佢地依家係比併邊個錯得多,救命呀!你估我好得閒咩,我都須要休息家,你地d voucher 改嚟改去唔煩家咩?我覺得好討厭囉

下星期再有一個新同事返工,我同亞姐講唔該同佢講明做唔晒要星期六 / 日返,費是到時又好以我屈佢地返工!如果唔願意的話唔好請佢地,我無咁多時間去照顧這班不負責任的八十後!

沒有留言:

張貼留言