2012年2月3日 星期五

Amiz-Natural Neroli Lip Balm

呢瓶lip balm 係我睇左gi gi 個blog 之後好想買的一個產品,不過amiz 個網係無得訂,多得gi gi 的幫忙,佢真係好好又幫我打電話去amiz 度訂,仲要一訂完就通知我,不過我返工太忙,有一日特登早少少放工去amiz 度拎,點知又摸門釘,好在最後趕得切起年三十晚個日去amiz 個度拎埋這個產品。

初時打開個蓋自看看產品個樣,心唸個樣咁硬點睇都唔會潤得去邊,但係用隻手指拎來用時,真係好驚喜,完來對眼看到的感覺,同個產品的質地差天共地,手感係軟膏狀,用手指轉個圈拎來用見到係好油,再搽上個嘴度,好似搽左一陣油上咀,而這陣油係完全無侷促或者油膩的感覺,真係好鐘意這個lip blam,天份天然搽完之後個咀好潤,而且價錢又唔係好貴只係百多元就可以買到,這個產品必定成了我日後經常使用的產品!

沒有留言:

張貼留言