2012年2月19日 星期日

探訪發叔花場

今日phoebe 約左我一齊去發叔度買花,本來都已經好想再買多一盤,因為返工太辛苦種下花可以調劑下情緒。今日由旺角入去粉嶺,本來約左2:30點知早左半個鐘,不過科技的發達,只要有部電話真係唔會怕悶,可以打下機上下網,好快又過左半個鐘...

成年無見過phoebe啦!好開心今日可以一齊去買花及食飯。我今仲特登帶左我盤286+入去比發叔切十字,我種左年幾都係第一次拎盤花去切十字,希望分左家後我同phoebe個盤都可以健康成長及可以繼續開返十字花啦!

自從第一次去過發叔度係見過好多唔同品種開花,之後每次入去都係無乜花開,所以買花時好難揀,因為相同實物個顏色或多或少都入少少出入,我今次只係買左兩盤咋,其實都係無得揀的情況下才揀了這兩盤,分別係 S720 ($100) 及 S666 victorian treasure ($150),仲買多左$20泥,希望經過今次發叔的教授,我個幾盤萎縮中的紫羅蘭可以好得返啦!


 S720

S666 Victorian Treasure 都係發叔介紹我買,佢話鐘意噴點一定鐘意佢,我見就快開花所以帶左佢返屋企先
今次帶左我盤286+入去比發叔切十字,發叔手起分落不消一會,我中心位就由母體分左出嚟,而分出嚟個個主體就送左比phoebe


發叔見我種左咁耐都唔係好識種,所以將這個表送左比我,等我可以更了解紫羅蘭的狀況

今次發叔又送左包花肥比我呀,可能佢見我成日唔落肥以為我無,所以送比我啦!

呢盤係S742+ 超靚,可惜發叔又話未有多出的花出售,所以唔賣得比我,佢話我下次再去就可以賣比我啦!期待中...

沒有留言:

張貼留言