2010年5月23日 星期日

Hotchocspoon

每年復活節都好想收到復活蛋
今年雖然自己買了一隻,但係都想收到朋友送的復活蛋
1/4/10個日要返家聚,組長SMS 我Confirm
於是我回覆時順便加了一句如果有復活蛋就好啦
組長好快回覆我,我鐘意就買比你啦
返到去組長話買唔到復活蛋 (我即時扁嘴) 咁岩起log-on 見到Hotchocspoon就買左比我,佢話見到得平個D 復活蛋唔好食所以無買,其實我唔係想食朱古力而收復活蛋!但見到Hotchocspoon覺得好得意,朱古力上插住隻匙唔通好似珍寶珠咁食?但個口又無咁大喎!
返到屋企再仔細研究下,Hotchocspoon來自荷蘭朱古力品牌chocolate company,用來沖調食品。好似幾好玩咁!
how to prepare: put the spoon in 200cc full cream shortly boiled milk, stir and lick off the chocolate now and then...heavenly!
我買左一盒屋仔奶來製作,首先叮熱佢 (叮左分半鐘),然後再搞搞下咁,可能太大塊朱古力,這杯製成品超甜,如果有機會再製作這個飲品我唸要用盒半至兩盒奶來沖調味道會好好多!


沒有留言:

張貼留言