2010年5月1日 星期六

最香餅家

復活節假期公司有個同事去了澳門買了這個最香餅家的杏仁餅做手信
當時我吃了一件已經覺得很好味,有很香的碳燒味,一吃難忙
早兩日我老豆去澳門玩,我當然又係寫一張購物清單過佢啦
上網搵左這間最香餅家的地址及營業時間給他
完來這間餅家真的很難找,老豆回家後話我好點佢去埋D咁殘舊的地方又難搵
佢話問左好多人都唔識得這個地方,好在最後佢都搵到
最香餅家的碳燒杏仁餅全人手製造,售完即止
好在我老豆都買到最後一盒盲公餅比我食...
地址:澳門夜呣街12號B地下A座
營業時間:10:00-19:00



呢個盲公餅同我細個時食個D 個樣好唔同,唔知好唔好味呢!



呢個係老婆餅,我老豆話咁辛苦先至搵到最香餅家,要買返樣野比自己食喎

沒有留言:

張貼留言