2010年5月30日 星期日

紫羅蘭

自從復活節去了花墟買了一盤紫羅蘭令到我太開心啦
因為種了差不多兩個月,現在依然在開花中
之前有個同事同我講話佢自己好鐘意捆邊紫羅蘭
捆邊???給我一個好大的問題
於是為了滿足我的好奇心,我當然係上網找找甚麼為之捆邊
嘩!!!於非洲紫羅蘭世界比我發現原來紫羅蘭的品種可以如此的多
而花的顏色、形態實在太吸引我了
於是一直都好想去買,但係筲箕灣這個地方真的太遙遠
後來朋友告訴我,花墟亦有一間花店有很多特別品種的紫羅蘭
等了幾個星期我終於都去左花墟了
我真係好彩一去到花墟已經搵到間花店
原來紫羅蘭真係可以好貴,本來我睇中左一盤但係實在太貴$298
最後我選了以下兩個品種



385-Rob's Penny Ante 呢盤係紫羅苗,我見佢又有花開緊,由於係特別品種,大盤又太貴,所以選了苗來種$50 OK 啦




274-Rob's Smarty Pants 呢盤店員話係本地品種,本來去到間花店,佢有一部份花是暫未發售,店員叫我過兩天再回來選購,由於我係特登過去買,所以店員都幫我向老闆詢問可否賣給我!
這個品種初時話賣$100,但最後付款時店員再拎住盤花問老闆是否收$100,最後係收我$60
朵花好特別,白色底,捆青色邊,中間粉紅色,再有淺藍色噴點--->真係好靚
花店地址:旺角(花墟) 洗衣街219號地下

沒有留言:

張貼留言