2010年5月5日 星期三

1st Blood donation

人一生裏必定會有不同的經歷、不同的體驗、不同的嘗試

今日我又踏出左我的第一次~~~就係捐血啦

其實好幾年前已經想捐血,奈何當時體重未達標

隨著年齡的增長,我身體上的脂肪亦累積了一定的數量

今日磅完重真係有點兒驚嚇.....唉,可能要開始減肥添

我公司每年的會安排紅十字會到公司,為自願的同事利用公司的時間去捐血

其實都見過紅十字會去過公司兩次

但係我自己一直都覺得捐血好恐怖

今次終於都有感動落實去做

但去捐之前都心大心細捐唔捐好呢?

因為見到起公司貼住個張捐血海報真係好驚,因為個捐血者拎住自己包血影相

我每次行過望到都有點而想嘔

好在最後都戰勝自己的心魔

其實捐血好簡單,只要填寫一份問卷,之後拮手指驗血色素,再之後就可以開始捐血

到拮手指時由於太緊張,工作人員叫我申請左手第四隻手指出離,我係完全聽唔到只將雙手申出 (佢想拮邊隻就邊隻啦),動作好快都未來得及平伏緊張的心情就拮左落去隻手指到,怕痛的我當然即時大叫啦!

驗完血紅素就可以去捐血,由於公司地方淺窄,我坐低的時候係好清楚望同前面捐緊血個同事個袋血

我即時好驚咁同工作人員講,我唔要坐呢個位

個男工作人員好惡呀! 佢話呢度地方細個個位都會見到 (唯有死死地氣坐低)

原來坐低後張櫈會升高,咁都好D 起碼再見唔到包血嘛

但心情依然都係既緊張又驚慌,因為捐血係可以求助到一些有須要的人士,唯有祈禱求主拎走心裏恐懼,亦求告主希望係個姑娘幫我抽血 (因為先前個男工作人員好惡,增添了我恐懼)

主安排真的很好,牠安排了一個好好的姑娘為我拮針開始抽血

又問我問題分散我的注意力

雖然,姑娘每拮一針我都叫一次 (全場得我一個係咁咋)

但故娘問我的問題都令到全場捐血中的同事大笑 (或者係笑我傻瓜哇)

加上我捐血時D 血又出唔到,姑娘同我講"老細比D 感情啦" (D 同事又大笑)

時間過得好走話咁快就OK,跟住到第二個姑娘幫我拎開D 針&我袋血

個姑娘係咁問我係咪唔舒服,我答無呀,佢話我塊面好青嘴唇又白

以為我捐完血唔舒服,佢見我塊面咁青要我坐耐D先至放我去飲野

之後左飲由紅十字會提供的飲品,同樣地個姑娘都係問我係咪唔舒服因為我塊面好青

飲完野GE 我當然想返埋自己個位工作啦,點知呢個姑娘都係話我塊面太青要我坐多陣

過左好耐先至放我走,出到去D 同事問我做乜鬼搞咁耐

佢地仲笑我係咪靚女人地想見多人幾面呢!
這個就係捐血時貼起我身上的記認
而這個貼紙係第一個姑娘見我咁驚別送給我的,佢話今日係國際洗手日定清潔日 (當時只掛住驚,無留心聽)
返到屋企即時拆開個膠布影低個傷口做見證

沒有留言:

張貼留言