2009年11月29日 星期日

Starbucks carry on beverage

近來密集式的課堂加上測驗、考試實在令我喘不過氣來
回家後溫書至深夜已成為我生活的一部份
好多朋友都覺我太急進開始勸我量力而為
起我的字典裏只有願唔願意去做,一向都係只要付出必定成功
每日都拖著疲倦的身驅早上返工,晚上上課,漸漸地開始覺得已承受不了
每天只依賴咖啡來為我提神,由每日一杯開始到現在早、午、晚都須要它來支撐
好在於每個不同的上課地點都有starbucks才令我乏味的生活增添半點的色彩
雖然飲一杯starbucks coffe 真係有點兒奢侈
但晚餐已無啖好食,有杯好味的咖啡已是點點的享受
於忙碌的生活總是要對自己好些
唔知點解近排好想買starbucks隨行杯,其實都唸左成個星期買 / 唔買
因為買隻杯可以送一杯coffee,而隨後每次只要攜杯便可以扣減$3
初時都覺得麻煩為了要扣減$3就要每次都要帶住隻杯通街走
最後從經濟角度,我都係買了一隻隨行杯
因為一杯中size 咖啡已$37,只要之後我再帶杯惠顧16次,隻杯就等於免費
我計過起聖誕前我都仲應該可以飲到16次
因為臨近聖誕,所以揀了雪人款式,店員話聖誕款式係限量發售賣晒就無家啦
之前有d 聖誕款好靚o家,但己賣晒
其實隻starbucks隨行杯唔係十分貴 (款式、大小不同價錢亦有所不同)
本來想買隻16 fl oz,可惜已經售罄,最後我買了12 fl oz ($85)


沒有留言:

張貼留言