2009年11月23日 星期一

Pekkle 環保袋

今日竟然比我遇到呢個環保袋
真係唸都無唸過我竟然可以遇到佢喎
話說本來想今日放假準備今晚個test,但世事總係出付意料
今日返到公司見到有幾個同事monday sick ,咁我又嬲嬲地咁申請左放半日假
本來唸住亞姐都唔批,因為有大半同事唔係A/L就係monday sick
好在最後都批左比我放
咁我一夠鐘就踏出公司門口去灣仔個圖書館溫書
去到灣仔路過一間疑似係買正版貨的精品店,出於好奇又走埋去睇下
竟然見到有雪藍之前買個隻環保袋ge其它公仔,但可惜無呢個款,既然無我就繼續去圖書館
到走的時候又經過呢間精品店,今次見到fill 左好多貨
終於都見到有個黑色放左出嚟
咁我就拎住個黑色環保袋去問老闆娘有無粉紅色
見老闆娘搵呀搵!終於都搵到一千零一個粉紅色,但係黑色就有好多個囉
然後我又問老闆娘有無大size, 最後都係無 (細size $20、 大size $25)
我都要再努力搵埋個大size 至得
到我付款時見到有pekkle 2010枱曆,無論包裝各方面都同正版無分別,但係顏色好淡,個枱曆又無乜閃粉,依家d 翻版像真度都好犀利 I like it
個環保袋的質地好硬淨$20好抵用!不過我都係想買個大size方便我去supermarket掃薯片等零食...






沒有留言:

張貼留言