2009年11月19日 星期四

Pekkle 經典鬧鐘

之前有幾個pekkle fans 割愛唔知大家有無搵到自己的心頭好呢
我就好幸地買到幾樣自己心儀的收藏品
有陣時見到有人賣pekkle 心情會好矛盾
一來pekkle 可以收歸我有,二來係又少了一位pekkle fans...
今次可以買到這款咁經典的鬧鐘都係要多得雪藍讓比我
其實我好鍾意呢種懷舊造款的鬧鐘,好鐘意佢響鬧時的"噹噹噹....."聲
好可惜呢個鬧鐘有少許無病,唔係成日會響,或者係年代久遠吧!
但當佢每次響起"噹噹噹....."我又會不其然好開心,我都唔知點解
交收左之後我唸左好耐,究竟呢個鐘係真定係假
其實真真假假起這刻並唔重要,重要ge 係個份喜樂
不過最後雪藍都話過我知個真相.....


呢個鐘個packing 真係好靚,所以要影埋個盒先至得



沒有留言:

張貼留言