2009年10月20日 星期二

SkinMedica TNS Night Eye Repair

幾經辛苦我之前用個個眼霜只用剩少少,但我忍唔住啦要同佢講bye bye

因為我買左個新眼霜,同埋之前用開的眼霜都用了好一段時間,實在係厭悶
 
這個眼霜都已經面世了一段時間,實在等得我太辛苦,終於都買左來用
 
之前又係見雜誌出d 介紹講到呢隻SkinMedica TNS Night Eye Repair講到會飛咁
 
我當然要測試下佢有幾堅啦
 
因為我自己眼部皮膚比較弱,隨了有乾紋亦有黑眼圈

我已經放棄左要處理黑眼圈,因為有遮瑕膏幫手

餘下只要對付乾紋...

呢個眼霜係我用過的眼霜最滋潤的一隻,買的時候BA 建議我只係於晚上使用,
但係我對眼太乾,所以早上用亦OK,於咁乾燥的天氣,眼部的乾紋都無走出來同大家say hi 都已經很滿足!

沒有留言:

張貼留言