2009年10月3日 星期六

Cellbone - Collagen Antigaging Serum

之前睇雜誌見到Cellbone只要購買「蛻變精華系列」或「防禦抗氧化系列」就可以加$99換購Hydra B5+ Skin Hydration Gel

Cellbone 呢個牌子我都唔識佢,不過見近排雜誌大力催谷,同埋價錢唔貴,就買來一試

Cellbone由美國皮膚科醫生研發,尊照醫學美容的理念,運用多款具科學驗證的成分,創製出能在極短時間內令肌膚獲得顯著和長久改善的醫學美肌護膚產品,讓使用者體驗真正的醫學美容成效。又係一隻以醫學品牌進入市場的產品
其實市面上有林林總總的醫生品牌e.g. SkinMeica, SkinCeuticals, Dermalogica.....而真正可以做到醫學美容又有邊個品牌做到呢?

只有真正含科學驗證成分的醫學美容產品,才可以提供極速見效的美容效果。
Cellbone
的美肌配方採用現今最灼手可熱的專利成分,可謂集美容界最強效、
最高質的元素於一身,一個品牌,便結合了「胜肽」、「透明質酸」、「左旋維他C」、「膠原蛋白」、及多款「天然植物精華」元素,並以高濃度配製,確保美肌功效快速顯著。


今次我買了Collagen Antiaging Serum $495,價唔係好貴,以醫學品牌來說是廉價之選....而最抵買就係加$99換購Hydra B5+ Skin Hydration Gel
我唸好多人都用過SkinCeuticals 隻B5 Gel 同埋覺得它很好用,想當年我都唔執輸買來用過,但係總是覺得對的皮膚沒有太大的改善。近排買了Cellbone - Hdyra B5+ Skin Hydration Gel 比起SkinCeuticals 更為好用,同埋會比SkinCeuticals 平。如果大家覺得SkinCeuticals 隻B5 Gel好用的話,可以試埋Cellbone 這個B5 Gel 吧!

其實大家係唔係好奇怪我會咁年輕就用抗皺的產品呢?我剛20出頭的時候已經間斷地會買抗皺的產。可能大家會覺得抗皺應該係三十幾四十歲先至要用,我自己初時都係咁唸,無理由咁年青就走去用抗皺產品。其實唔係咁,抗皺係要及早防禦,唔係要等到d皺紋出左先至要去修補,到出現的時候就太遲了。
Collagen Antiaging Serum 的用後感:用了四滴來搽全面,因產品的濃度較高所以滲透度低,須要花小小時間讓皮膚完全吸收。

沒有留言:

張貼留言