2009年10月25日 星期日

Bourjois mineral matte mousse foundation

最近買了bourjois 新出的礦物粉底 - mousse狀
好多年前我舊公司都出過mousse 狀的粉底,奈何太乾唔岩我用
今次買了bourjois 的mousse粉底,竟然有意外的驚喜 ~ ~ ~ 出奇地好用
遮瑕度亦很滿意,粉底的感覺又唔會太厚...
同埋這個粉底係防油,很適合我的d 內乾外油皮膚
至於價錢方面,又真係抵用喎,話晒都係法國做連埋隻掃都係賣 $237 - 18ml
講下隻掃先,雖則係大陸製造,但係毛質柔軟又唔吉面,同埋方便攜帶
至於個粉底,到放工個妝都無溶,岩晒我呢d 唔補妝的懶人...次次買親粉底BA 都係會比個白d的顏色我,今次亦不例外,經過我多次經驗,現在買粉底時我會買BA建議我用的顏色深1號。自問我自己真係好黃,用唔到D 咁白的粉底,太白對我來說好奇怪呢!!!


沒有留言:

張貼留言