2009年4月27日 星期一

Pekkle file

因為豬流感,所以今日去左旺角。咁去旺角同豬流感有乜關係呀?
咪就係我個fd 怕我會死於豬流感,所以買定左d 口罩 & 消毒潔手啫哩比我。
初時我叫佢唔好買口罩,我話如果到時殺到埋HK。
個個人都戴晒口罩咁我仲駛乜戴喎,我唔戴都安全啦--->笑到佢死,又話我低能
就係咁我就可以順路去旺角買埋大家擁有左好耐的Pekkle file 
今次係第二次想幫襯征服世界,唉!又話無貨,又話要訂--->邊會等吖
一出佢門口直入美寶,好在美寶今次都有得賣!
一入到去老闆娘就問我,好耐無見啦--->心唸有幾耐呀,上個月都離過問八達通
今次個file$7一個幾抵用,不過返到屋企見雪藍留左言話出左個鴨鴨索袋,美寶今次係無得賣。大家不用上去啦!

正面

背面

沒有留言:

張貼留言