2009年4月1日 星期三

Pekkle 八達通套

唉,昨天回家後知道pekkle 出左八達通套已經好想買
今次個八達通套都幾特別,可以放SD card 或者M2 card,係我一直想要的設計!
本來都無唸住會有時間撲過去買
但係又要慰藉一下我自己,事關岩岩考完試,唉!!!
咁就第一時間走去旺角買離哄下自己先啦。
唉!放學後山長水遠搭個地鐵咁碌過去,已經鎖定左目標去征服世界
連路過美寶個門口都唔想,咁就搭電梯上去即刻轉右
入到去見到吹水怪
我:唔該要3個鴨仔八達通套
吹水怪:搵、搵、搵......
擬似吹水怪(個樣似吹水怪):鴨仔會出絹布公仔
我:幾時出呀?
擬似吹水怪:你預4月尾啦
吹水怪:咦無喎賣晒啦!
吹水怪:返左二十幾個一日就賣晒,個個都好似你咁入到離就話要3個
吹水怪:無啦!你過兩日過離買啦,我留返比你
吹水怪:一係咁啦你要埋門口個個
我:好!就係咁我買埋最後一個lu......
我:出左門口,心唸又話留返比我電話都無叫我留低,都唔知係唔係留比我ge,
我:唯有死死地氣走入美寶啦 (為左填補我考試後的壓力我點都要買夠數先至走的心態)
我:老闆娘,我要兩個鴨仔八達通套
老闆娘:八達通套,乜鴨仔出左八達通套呀!我幫你搵下啦
我:咁好啦,我走先啦!(就係咁我最終都係買得一個,唉!)
真係估唔到美寶竟然無入貨,我都有唸過佢真係唔知出左定係已經打定輸數會小左鴨鴨粉絲去幫襯佢呢?

沒有留言:

張貼留言