2009年5月2日 星期六

Pekkle 索袋

wahahaha......我終於都買到個pekkle 索袋啦!
講起呢個索袋真係一肚氣。
事緣星期一去左美寶買pekkle file時間約為6:30pm......
回家後同大家分享我個pekkle file 順便同大家講聲美寶無得賣呢個袋....
點知比我發現唔係美寶無得賣而係佢唔賣比我,當時好嬲.....
到星期三再見到其他blog 友留言話佢都係星期一去美寶係買到嬲上加嬲
之後打電話去嘈美寶,當時接聽個個係老闆 (男個個)
對話如下:
我:我係X小姐,你係唔係有個鴨仔索繩袋賣
老: 咩索繩袋呀,我都比你地問到莫名奇妙
我:鴨仔頭形個個袋呀
老: 我地從來都無賣過
我:無賣過無可能,星期一晚明明有人同你買左一個
老: 星期一....我只係賣左四個鴨仔file 比一個客,之後都無賣過鴨仔啦
我:個個咪係我離囉
老: 我...咁我知你係邊個,你同我買左好多年野嘛,我唔通唔做你生意咩,我真係無呢個貨,如果有都可能係好耐之前
我:無可能,咁人地做乜要話起你個到買,有無意思先
老: 我都唔知d人點解要咁講
我:咁D人中傷你有乜好處先,老闆我幫襯左你成十年,你無理由唔賣比我吖
老: 我點知喎,我真係無得賣,你唔信依家過嚟睇下,反正我開左門,仲話任我點搵都得喎--->真係當我低能,有你都收埋啦!仲同我講喎,只係得PC 狗,再三強調無入過鴨你索袋
我:依家係有兩個人起同一日話起你個度買到,唔通人地夾埋離屈你呀
老: D人真係莫名奇妙,尋日有人話我唔賣比佢又話要報海關,我地真係無賣,怕咩佢恐嚇。仲有一個仲離譜,自己起金都買左對鴨仔結婚公仔,買得好平,拎住對公仔去佢到鬧佢,話佢賣得貴,我真係唔知發生咩事,拎住D翻版野離同佢地講,又話自己從來都無賣過。
我:最後都費是同佢嘈,大話連篇咁
老: 得啦,我入左貨會第一時間通知你,我地打開門口做生意,唔會有貨都唔埋
我:心唸你唔係唔賣,只係揀人離賣姐
本來都無唸住寫出離,見咁岩先又比我買到,都係有感而發,起度要講一句,美寶你好巴閉咩,我都買到啦!你咁GE服務態度好難令我再會返去幫襯你囉!
呢個袋都唔算好貴只係$55。本來都無唸過會買得到,因為美寶唔再賣翻版,其實都無乜途徑係可以買到,但個天對我真係好,咁都比我遇上你

沒有留言:

張貼留言