2009年4月13日 星期一

Pekkle 筆袋

自從開始返學我個又殘又舊的筆袋又出動!個筆袋係我由讀書用到依家,想丟左去好多次,但每次都會從垃圾筒搭回來。
因為個款實在難求,相信都無乜機會會買得到,就算有相信都是天價。
唉!每次返學都唔敢張個筆袋放到枱面,因為佢實在太舊又好黃,怕放佢出來會被同學笑到我面黃,所以每次都放左d 筆起枱面就會收埋個筆袋。
最近終於都比我bid 到一個新的筆袋,設計亦後適合我,因為有兩層,其中一層可以放post-it,另外一層就可以放文具,非常方便。而且價錢亦不算貴 ($43) 。所以再買多一個自用!


這個是我用到好舊的筆袋,因為相機攝影的問題影唔到實際黃金金的情況!


沒有留言:

張貼留言