2009年1月11日 星期日

Pekkle 賀年掛飾

尋日收到大寶寶的通知話出左賀年掛飾,好想睇下係咩樣。
眼見大家都未post,唯有去求下雪藍比d 相我睇啦!
點知佢都未買,好在佢今日買左返離,仲post 左出離比大家睇添
本來都無時間去玩具街買....
咁路過旺角咪順路上去美寶睇下囉
點知美寶都有得賣喎$45一款
我同老闆娘講
我:其實係唔係翻版離
老闆娘:堅持話自己的貨是從日本訂回來的,不會是假貨
我:但係深水埗玩具街都有得賣,仲要係一模一樣喎
老闆娘:唉!你知啦呢d公仔都係起大陸做,可能比人偷左個款出離做假貨
老闆娘:最後都要補充,你放心啦!我唔會賣假野!
其實真真假假已經好難去分辨,只要鍾意就得啦!
呢對賀年掛飾比起上年個款靚好多
不過,同上年一樣都係按掣會有炮仗聲,好有過年氣氛!

沒有留言:

張貼留言