2009年1月10日 星期六

Canon Digital IXUS 870 IS

嘻嘻!之前部相機壞了,真係好嬲!
因為部相機只係用了兩年。
真係無唸過會咁快就要買過一部新.......
Casio這個品牌的相機我以後都唔會再買..........

買呢部相機都擾攘左一輪仲比個售貨員笑我添
其實我要求一部相機只係要影得靚,清楚。好簡單........
話說我個friend 幫我揀左一部 PowerShot G10 (一部好半專業的相機)
我自問真係唔識得影相,佢想買部好d 的相機比我,我都明
好老實買左比我,我唔識用等於浪費左個功能,又浪費左d 錢
最後我個friend 比我自己揀Digital IXUS 980 IS & Digital IXUS 870 IS其中一部
我自己又決定唔到想佢比d意見
佢又叫我自己揀
個售貨員忍唔住問我,對相機有d 咩要求
我個friend 最後終於都明白我啦
佢答:「佢無任何要求,因為佢唔識影相,只有一個掣比佢禁到就得!」
連個售貨員都好驚訝咁:吓左一聲
就係咁我就買左呢部相機真係開心啦!
又可以繼續寫blog & 影相相.....
 

沒有留言:

張貼留言