2008年9月19日 星期五

Pekkle 圍裙

上星期去街市買餸煲湯
無意中見到pekkle 喎
但係又知係d 咩離,咪行埋去睇下囉
原來係半截圍裙,咁咪同老闆娘講要一條點知佢同我講仲有全身ge 款仲攞左出離比我睇
但係我想要綁繩個款就無晒啦
咁我都好似平時咁問下會唔會返貨
老闆話暫時唔會啦,因為一包都係得一條
仲猛sale 我買條kitty又話好靚咁,我對pekkle 忠心不二
我都話我靜係要鴨,不過老闆仲問這隻鴨叫咩名
pekkle 真係好少人認識佢
 

我買左以下兩款
相信這塊布大家都唔會陌生
因為近排成日都起其他blog 友個blog 度出現。

半截圍裙

全身圍裙,由於地方所限,所以未能成條show 出離

沒有留言:

張貼留言