2008年9月22日 星期一

Pekkle 鉛子筆

好耐之前,我都唔記得起邊個blog 友個blog 度見到這枝筆
佢話好似見過潮流特區,出現過一個好短暫的時間
就見唔到佢的出現啦我之前真係未見過呢枝筆.......
不過話說某一日見到我個同事(都係pekkle fans)拎住這枝筆寫野
我:點解你會有這枝筆
佢:嘩!好耐之前買o家啦,你無咩?我都有兩枝佢:哪比這枝你啦,我唔要呀,變左灰色pekkle
我:比你起屋企個枝我
佢:好啦好啦!下次比你
當佢比我的時候望望個價錢呢枝筆都幾貴喎$30.........不過都好靚!
咁我就擁有左啦hahahahahahahaha

沒有留言:

張貼留言