2008年8月23日 星期六

Pekkle 輕觸式燈

尋日見到blog 友 pekkle 買左pekkle 輕觸式的燈
已經急不及待咁走去買
去到間鋪同老闆娘講話要pekkle 燈

佢就問我貴姓,有無留貨

我咪話無囉,佢就話全部賣晒,要落訂訂pekkle 燈,咁我咪話好呀無問題
老闆娘起度寫張單,問我電話號碼,其實我起遠處見到個銀碼以為自己眼花$380
,跟住老闆娘比張單我,真係$380,我咪問佢乜唔係$280 係唔係寫錯左呀?

佢話$280係舊貨,新貨要$380。無端端貴左$100好唔抵。其實我心唸會唔會係坐地起價呢?咁我咪話唔訂啦,反正佢遲d都返貨。
跟住老闆娘叫我要埋個display ,咁唸左一陣,算啦平$100都要埋佢啦
見到佢攞出離pekkle 好污jo ,又花左,好唔完美。
以我這個完美主義者,這件產品跟本係無可能起我屋企出現。
但係我都忍痛要左。最後試燈的時候原來pekkle 同個座唔可以合而為一
老闆娘就話醒起返貨的時候係有一件有問題。咁無辦法啦,學雪藍話齋我同pekkle 無緣,我唯有放棄。

老闆娘話你早少少離就好啦。d pekkle 燈今早全都被訂了,都唔知點解1個朝早就比班pekkle fans 掃晒

佢仲指住留左個幾盞燈比我睇,真係好想帶佢返屋企........
佢又同我講有個客誇張到叫速遞去取貨,真係心急 (原來個個係雪藍)
咁無得買我咪走囉,點知我走左無耐,老闆娘就打電話比我,話之前有個客留左一盞燈成個幾月都未取又未付款。賣左比我先,就係咁我就即刻返去帶左佢返屋企啦!

好試燈

沒有留言:

張貼留言