2008年8月2日 星期六

Pekkle 錢箱

嘩!收集到好多個錢箱啦,真係好震撼,雖然好多都係天價bid返離,不過千金難買心頭好,都值得。交收完之後超開心,又種滿載而歸的感覺~ ~ ~ ~!非筆墨所能形容!!
今日又加入了一個新陶瓷pekkle 成員,雖然造型普通,不過我都係偏向喜歡陶瓷擺設



這個錢箱個賣家賣比我真係蝕好多,因為佢都係炒返離,但係我見到佢好唔開心,用左幾百蚊買,竟然會後咁........因為返到公司見到佢有缺陷,點解個咀上面會用塗改液,塗左d白色上去ge,天呀,點解我成日都會買到d有缺陷ge pekkle!




這款膠錢箱,已經灰灰黑黑啦,都唔拾得掉,係我讀小學時d同學送比我ge生日禮物!



這個錢箱係我第一個bid的瓷器錢箱,真係好失望呀,因為起地鐡站度交收,地鐡站又暗都睇唔清楚,個賣家起個bid度又無註明個錢箱有裂痕.......返到屋企想睇清潔想再同個賣家理論,點知佢都唔再聽我電話。真係有d唔開心家。
後來再見到有其他賣家放出離賣都有寫明個錢箱係有裂痕ge。咁我咪唸囉可能會製作過程的問題所以有幾個賣家賣同款錢箱都係有裂痕ge........

這個雪糕銀箱係讀小學的時候好渴望擁有的錢箱,終於都忍唔住,買左佢啦,個銀包幾痛呀!



來個大合照,不過地方所限,唔係個個錢箱都可以出場

沒有留言:

張貼留言