2008年8月17日 星期日

霸王花豬骨湯

好耐都無煲過湯啦,早排開始每星期都有煲湯.......

一向喜歡攪攪震的我,一邊製作,當然一路發揮我攪攪震的精神,我真係好比心機製作的......

本來我無唸住放上離同大家分享o家,所以我都無影到相,但係岩岩又飲多一碗的時候,覺得真係好好飲,所以我上網搵左一張相同大家分享!下次會自己影番相啦

碗湯味道清甜,有少許黏口。
製作亦非常簡單,西施骨汆水,其他材料洗乾淨,全部放晒入個煲,加適量開水煲個半鐘就成功啦!
以下分量為四至六人的材料。
材料:
霸王花1束
無花果8粒
麥棗10粒
西施骨3/4 斤
南、北杏各少許

*因為比較喜歡吃西施骨的肉,所以改用了西施骨,個湯都好清,無乜油

功效:湯清味甜,清熱利尿,解毒生津,化痰止咳。

霸王花具有清肺、止咳、化痰之功效。能治理肺熱咳嗽、煙酒過量、口臭便秘等症。

霸王花的黏液甚多,性近寒涼,鮮花寒性較重,若將它蒸過曬乾,則寒性大減而近於清涼,無論食用或藥用,皆多用乾花。又如:有胃腸熱滯,大便秘結,胃部脹滿不適,口臭難聞,面紅目赤,喉嚨乾涸作痛之病患者,為消除胃腸熱滯,可單用霸王花一至二煲水飲,飲後大小便會暢通,熱滯隨之消除。又據經驗者說,用新鮮霸王花煲水飲或用來煲豬肉湯飲,消除胃腸熱滯及去痰火的效力尤佳。

沒有留言:

張貼留言