2015年11月15日 星期日

Lanolin-Agg-Tval 維多利亞蛋白面膜

Lanolin Agg Tval 維多利亞蛋白面膜,一件風靡韓國的潔膚皂,既可以洗面同時亦可以當作面膜使多,一物兩用好方便呀 !
 
潔面皂已經於各大萬寧有售,售$69 連一個梘盒。 而我這塊潔面皂是上次去印度旅行時同領隊買USD11。買貴左好多-_-#-_-#不過我買個刻又唔係太肯定係咪萬寧賣緊個款,所以咪又笨左囉。

用潔面皂一定要買一個起泡網,如果唔係真係好難單憑雙手捽到起泡,起泡網可以於莎莎、卓悅買到,因為我係卓悅股東,卓悅買一常用品係我首選 ! 起泡網$10,只要用皂於起泡網捽兩下,之後輕輕捽下個網,咁就可以起到好多泡,用嚟洗面或者敷面都可以。

用嚟洗面可以去除面上的油粉、污垢,現時天氣用剛剛好,用嚟做個Mask 將泡沫敷在臉上5分鐘就可以。

當mask 敷完有少少乾,間中懶時就會用佢當埋mask 敷,平時我自己會當佢係一件洗面皂用.....
 

沒有留言:

張貼留言