2015年9月30日 星期三

Day 6 ~ Kashmir

喀什米爾首都~斯里納迦 (Srinagar) 》船屋》木造清真寺》巿集》蒙兀兒花園

今朝早由德里坐內陸機住喀什米爾,其實成個行程領隊及導遊都安排得唔係咁多,我地今日的內陸機全團團友都要分開坐,不過都係坐個一個多小時,對我嚟講又無乜所謂,反工我一坐低就可以瞓著!

今程機同Wesley 調左位,等佢可以早少少落機接待各位團友,因為團內有幾位不太友善的客人,為免佢難做,我們都盡量配合一下~~

我們由德里這個印度教地方嚟到屬於回教的地方,雖然大家都係位於印度,但天氣、宗教係完全唔到的地方。

喀什米爾這個信奉回教的地方,係無豬肉食,而之前個6日身處於印度教的地方所以係無牛食!

****船屋的衛生條件較差,而食用的水及排涉品都係來自同一個湖......船屋提供的毛巾比較髒,記得自己帶毛巾,而床上的被鋪、枕袋都有一陣味的,建議我件衫鋪住個枕頭瞓覺
接駁小船住返船屋
這是我們入住的船屋
船屋內的佈置
飯枱
睡房~由木板間開,可以清楚聽到隔離房的談話內容
船屋內的午餐並唔係十分美味,但都尚可
船屋外邊
 
船屋附近販賣的小販檔
木造清真寺入口
清真寺須要所有女仕都要包頭及不可露出手臂,所以我就有這個造型
清真寺外的巿集
印度雪糕
蒙兀兒花園
花園住於喜瑪拉雅山麓,風景自然,因為已經了花季,所以並唔係咁多花欣火月口
超巨大的古樹
路途上見到羊群遷徒,有牧羊狗及牧羊人帶領住
喀什米爾日落時湖水倒影

沒有留言:

張貼留言