2015年2月3日 星期二

L'oreal Sublime Glow Sensational Cleaning Oil

L'oreal Sublime Glow Sensational Cleaning Oil 已經用了好一斷時間,上次係貪平買佢嚟試,都已經試用左有一個月的時間,又係時間記錄一下我對這個產品的感覺。

呢支卸妝油我買時係買一送一,平均一支都係$59.50,特價時買係好平,加上呢支卸妝油係法國製造,其實好多人都好抗拒中國製造的護膚品,所以呢瓶卸妝油個產地係一個幾吸引我買的地方。

用左足足一個月,自己就覺得這個產品只係卸到比較清淡的妝容,平時我用的眼線係比較防水、防溶,用這個卸妝油全面卸妝,個潔淨度係比較遜色!防水、防油的眼線落得唔係咁乾淨,有少部份的眼妝依然殘留於眼底......建議大家要分開眼部及面部卸妝!

卸普通的淡妝用佢絕對無問題,潔面後臉部完全唔會乾,感覺好清新,但以這個價錢我都係會選擇碧柔,平價卸妝油嚟講我首推碧柔~性價比高!!!

沒有留言:

張貼留言